duminică, 17 august 2014

Revenire

Cred ca am scris cand nu-mi era prea bine iar acum revin. Putin trist dar e in regula nu poate fi totul roz mereu. 

Titlul este:

Ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa se intample

Scriu acum pentru ca am gresit, si eu si tu. M-ai redus la tacere si nu spun ca e doar vina ta. Accept asta, cumva am cerut-o. Tac. Asta vrei. Chiar vrei? Nu vrei. Poate acum da, dar vei vedea ca nu e mai bine. Va fi foarte dificil sa-ti indeplinesc dorinta. Pot scrie aici. Scriind aici e similar cu ultimele 3 zile cand iti scriam tie dar vorbeam singura. Gresesti. Te cert, gresesc. Avem voie sa gresim.

Hai sa reparam greseala

Putem. Vrem? Vrem. Cat dureaza? Vom vedea. Iar cedez? Nu vreau. Nu sunt slaba, dar te iubesc. Ma iubesti. Vei ceda? Poate. Am rabdare? Vedem? Te rog fii bland. Gresesc pentru ca te iubesc.

Nu te voi lasa sa citesti asta. 
"Disperata de Diana da mesaje ca retardata"
Da, pentru ca ii pasa.

Tac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu